Koszyk  

Brak produktów

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Suma

Zobacz koszyk Kontynuuj do kasy

POCZTA POLSKA 

 
 
Koszty przesyłki Pocztą Polską:
Waga paczkiPaczka ekonomiczna Paczka priorytetowaPaczka 
ekonomiczna
płatna przy odbiorze 
Paczkapriorytetowa 
płatna przy odbiorze 
do 1 kg9,50 zł11,00 zł12,50 zł15,50 zł
1 - 2 kg11,00 zł13,00 zł14,00 zł17,00 zł
2 - 5 kg13,00 zł14,50 zł16,00 zł19,00 zł
5 - 10 kg18,00 zł20,50 zł22,50 zł26,00 zł
10 - 15 kg21,00 zł25,00 zł27,00 zł30,00 zł
15 - 20 kg30,00 zł35,00 zł36,00 zł40,00 zł

Podane ceny zawierają 23% podatek VAT.


 

Cennik Firmy Kurierskiej DPD : 

Cennik podstawowych usług (UPROSZCZONY)
Strefa wykonania usługi (paczka do 30kg)Cena
Cennik krajowy – dostawa na terenie całego kraju 
Do 10 kg 16 zł
Od 10 kg do 30 jg18 zł
Opłaty dodatkowe 
Pobranie (max. 5000 zł)5 zł

 

Szczegółowe informacje dotyczące wysyłki:

1. Informacje ogólne:
  • zakupiony towar wysyłamy w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania zapłaty na naszym koncie lub uzgodnienia wysyłki towaru za zaliczeniem pocztowym (bez uwzględnienia sobót, niedziel i świąt),
  • o wysyłce towaru informujemy mailem,
  • mailem wysyłamy również numer nadania,
  • jeżeli podczas odbioru karton, w który zapakowany jest towar jest rozerwany, wgnieciony lub po prostu wzbudza podejrzenia, prosimy o otworzenie paczki w obecności doręczyciela. W przypadku uszkodzonej zawartości spisze on protokół, będący podstawą do składania przez nas reklamacji. Jeżeli zauważą Państwo uszkodzenie przesyłki po odjeździe doręczyciela, w ciągu maksymalnie 3 dni należy udać się na pocztę lub zadzwonić do najbliższego oddziału firmy kurierskiej w celu spisania protokołu. Jeżeli protokół w tym terminie nie zostanie spisany uznajemy, że towar został dostarczony w stanie nienaruszonym,
  • zgodnie z Ustawą O Ochronie Niektórych Praw Konsumentów z dnia 2 marca 2000, art. 16c ust. 5, w przypadku nieodebrania przesyłki kupujący zostanie obciążony kosztami nadania paczki oraz jej zwrotu,
  • nie wysyłamy paczek za granicę.
2. Kurier:
  • Odbiory paczek przez firmę kurierską następują ok. godziny 12:00, dlatego jeżeli wpłata wpłynie na nasze konto do godziny 11.30, paczka zostanie wysłana jeszcze tego samego dnia, w innym wypadku wysyłka następuje dnia następnego,
  • dostawa następuje w większości przypadków następnego dnia po wysłaniu paczki, nie możemy jednak zagwarantować, że na trasie nie wystąpią opóźnienia. Jeżeli jednak opóźnienie będzie dłuższe niż 3 dni, prosimy o kontakt z nami lub z najbliższym oddziałem firmy kurierskiej.
  • wszystkie paczki kurierskie są ubezpieczone.
3. Poczta Polska:
  • Jeżeli wpłata wpłynie na nasze konto do godziny 15.00, paczka zostanie wysłana jeszcze tego samego dnia, w innym wypadku zazwyczaj wysyłamy dnia następnego,
  • nie mamy wpływu na czas dostarczania przesyłek. Jeżeli jednak paczka nie zostanie Państwu doręczona w ciągu 7 dni, prosimy o kontakt. Jednocześnie informujemy, że 99% opóźnień zdarza się na poczcie w miejscowości odbiorcy, gdzie doręczyciele zwlekają z dowiezieniem paczki. W przypadku opóźnienia mogą Państwo również sami sprawdzić, czy przesyłki nie ma już na poczcie podając swoje imię i nazwisko w okienku pocztowym,
  • proszę pamiętać, że reklamację na poczcie możemy złożyć dopiero po 14 dniach roboczych od daty nadania paczki. Na jej rozpatrzenie urząd pocztowy ma 30 dni,
  • przesyłka priorytetowa, wg szacowanego przez pocztę czasu, dociera do odbiorcy w ciągu 1-2 dni, natomiast przesyłka ekonomiczna w ciągu 2-5 dni.
4. Postępowanie w przypadku uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu:
  • jeżeli podczas odbioru karton, w który zapakowany jest towar jest rozerwany, wgnieciony lub po prostu wzbudza podejrzenia, prosimy o otworzenie paczki w obecności doręczyciela. W przypadku uszkodzonej zawartości spisze on protokół, będący podstawą do składania przez nas reklamacji, 
  • jeżeli zauważą Państwo uszkodzenie przesyłki po odjeździe doręczyciela, należy niezwłocznie udać się na pocztę lub zadzwonić do najbliższego oddziału firmy kurierskiej w celu spisania protokołu. Dokument ten powinien zostać przesłany do nas mailem lub faksem w ciągu 5 dni od daty odebrania przesyłki. Jeżeli protokół w tym terminie nie zostanie nam dostarczony uznajemy, że towar został dostarczony w stanie nienaruszonym,
  • reklamacje mogą Państwo również składać samodzielnie w Urzędzie Pocztowym lub najbliższym oddziale firmy kurierskiej.

Kategorie

Promocje

» Wszystkie promocje

Kontakt

sklep@esco-karcher.pl

tel. 22 679 75 41

fax. 22 679 93 08

tel. 605 618 759

w godzinach 9 - 17